Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

1v kvar bröstförstoring

Av Sofia Sandèn - 27 maj 2013 09:15

ja då är det bara en vecka kvar innan min op.....kan säga det börjar bli nervöst dels inför op men även inför min fam...

allåååå jag har inte sovy ensam på 8år hahha och nu ska jag sova 2dagar helt ensam.

men vet allt kommer att gå bra :)


Vet denna blogg ej är så stor.....men tänkte ha mini fråge sttund.


Är ju som vissa kanske vet att ja fått min op via landstinget pga att jag har avsakand av bröst HELT,

vilket räknas som en medfödd missbildning iaf i mitt fall.

Vet finns massa tjejer där ute som säkert har samma problem som mig, men kanske inte vet hur de ska gå tillväga.

Så däför väljer jag ha frågestund där ni kan fråga allt ni vill veta ang en på via landstinget



ha en underbar dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Sandèn - 2 juni 2013 22:46

Imorgon åker ja till op, Eftersom jag har en morgon op och bor en bit iväg ville som Ja kommer imorgon eftersom op är Ganska tidighet åå morgonen Lagom ner nervös...

Av Sofia Sandèn - 21 maj 2013 08:43

nervöst som fasen redan , den 4juni är det dax för min bröstförstoring. känslorna är blandade vill jag lova. jag som aldrig ens varit på sjukhus innan förutom när jag fött barn haha. Var på inskrivning igår, där man gjorde lite koller och berät...

Av Sofia Sandèn - 23 januari 2013 13:17

Hejsan!!!!!Denna blogg kommer att handla om en liten resa...Låt mig berätta lite..... Jag är en kvinna på 30år som aldrig sett skymten på ett Par riktiga bröst sen ja var liten , det hände liksom inte så mycket De poppa ut ett par bröstvårtor sen tog...

Presentation

Vill hjälpa andra kvinnor som r bröstlösa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards