Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

4juni är det då dags

Av Sofia Sandèn - 21 maj 2013 08:43

nervöst som fasen redan , den 4juni är det dax för min bröstförstoring.

känslorna är blandade vill jag lova.

jag som aldrig ens varit på sjukhus innan förutom när jag fött barn haha.

Var på inskrivning igår, där man gjorde lite koller och berättade lite om vad som kommer hända.

Kom även överens om annan strl på tuttarna...innan beslutade vi att 150cc skulle nog passa på mig?

Men sen har man ju suttit och kollar runt lite och jag ska ju lägga bakom musklen och då försvinner lite av inlägget visst, så ja frågade om jag kunde få köra på lite större inlägg och det var inga problem så det blir mellan 175-200cc ist.

är riktigt spänd på slut resultat sen :)

Du som gjort förstoring innan tycker nog att 175-200cc låter väldigt lite?

o jo det är lite, men i dags läget så har jag inget alls och är väldigt liten och tunn...157 och 48kg.

Har kollat runt lite på bilder och ja det ser helt ok ut för mig.

JAg är ju inte ute efter stora tuttar utan som ser bra och naturligt ut på mig.

Sen plus att min går ju som ja nämt innan via landstinget så då kan man inte välja strl hur som helst haha.


såg detta inlägg blev lite rörigt :/ får skylla på att det är tidigt på morgonen haha.


Bilder kommer att komma sen när op är färdig.



 
 
Lizette - 50 kilo ska bort!

Lizette - 50 kilo ska bort!

21 maj 2013 11:50

Vet du hur det är ifall man har väldigt stora bröst innan, men att dom försvinner av en stor viktnedgång? Jag är ju helt säker på att det nästan bara kommer vara skinn kvar av min bröst om ca ett år, och med tanke på att dom är så gigantiska just nu, så kommer det betyda att skinnet kommer hänga en bra bit ner..
Tacksam för svar!
Ha en bra dag :)

50 KILO SKA BORT! Följ mig hela vägen...

http://www.iamunstoppable.blogg.se

Sofia Sandèn

23 maj 2013 09:20

ja du det vet jag tyvärr inget om :( men kan tänka mig att det är riktigt jobbigt.
jag har ju fötts såhär kan man säga, har alltid varit väldigt liten och smal ( vilket även de är jobbigt)
i tonåren så började väl dom växa som på alla andra...men mina utv sig bara till bröstvårtor typ och inget mer.
har fött två barn och brösten blev inte direkt större då heller.
har forskat lite om detta med avsaknad av bröst och räknas visst som en missbildning.
men vet även att som i ditt fall kan man ju oxå få hjälp är ganska vanligt har jag sett.
men sen tror jag mkt har och göra med vilket landsting man tillhör.
det man ska göra är att skicka en egen remiss, eller vnda sig till psykolog, vårdcentral mm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Sandèn - 2 juni 2013 22:46

Imorgon åker ja till op, Eftersom jag har en morgon op och bor en bit iväg ville som Ja kommer imorgon eftersom op är Ganska tidighet åå morgonen Lagom ner nervös...

Av Sofia Sandèn - 27 maj 2013 09:15

ja då är det bara en vecka kvar innan min op.....kan säga det börjar bli nervöst dels inför op men även inför min fam... allåååå jag har inte sovy ensam på 8år hahha och nu ska jag sova 2dagar helt ensam. men vet allt kommer att gå bra :)   V...

Av Sofia Sandèn - 23 januari 2013 13:17

Hejsan!!!!!Denna blogg kommer att handla om en liten resa...Låt mig berätta lite..... Jag är en kvinna på 30år som aldrig sett skymten på ett Par riktiga bröst sen ja var liten , det hände liksom inte så mycket De poppa ut ett par bröstvårtor sen tog...

Presentation

Vill hjälpa andra kvinnor som r bröstlösa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards